3 feb. 2009

Timpul

Ce stresant e timpul!
Mereu in lipsa de timp, mereu stresati! Mereu grabiti!
M-am hotarat sa nu mai fiu stresata de timp. Nu ma voi mai grabi decat daca e viata cuiva in joc. Asta nu inseamna ca nu voi fi politicoasa si punctuala, trebuie doar sa fiu relaxata in abordarea tuturor problemelor, ca doar n-o sa influentez eu viitorul omenirii. Am Timpul la dispozitie si Viata la dispozitie.
Mi-am dat seama ca teoria asta cu timpul a mai spus-o si Schopenhauer mult inaintea inaintea mea (probabil l-am folosit pe la Eminescu...).Oricum, nu e nimic nou sub soare: ceea ce s-a gandit se gandeste si se va mai gandi. Schopenhauer aseamana moartea cu apusul(ca si Blaga) pentru ca soarele apune pentru a rasari altundeva, prin analogie, omul moare pentru a trai altundeva.
Dar unde?
This is the big question!
Si when?
Viata asta cronometrata de timp ar fi asa de trista fara iubire! Cred cu tarie ca iubirea e mecanismul (sau energia, mai bine spus) care pune in functiune lumea.
I would like to be in love!
I love to love - I hate to hate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu