19 feb. 2009

Never be the same again

Nu am fost niciodata innebunita dupa Melanie C sau dupa "Spice girls". Melanie C este fosta "sporty spice" care a mai cantat cate ceva si dupa desfiintarea trupei. Mi-a placut melodia pe care a cantat-o cu Bryan Adams "Baby when you're Gone", poate si pentru ca imi place Bryan Adams.
Am redescoperit melodia aceasta mai veche si am incercat sa o inteleg dincolo de prima impresie:
NEVER BE THE SAME AGAIN
I call you up whenever things go wrong
You're always there.You are my shoulder to cry on.
I can't believe it took me quite so long
To take the forbidden step.
Is this something that I might regret?

Nothing ventured, nothing gained
A lonely heart that can't be tamed.
I'm hoping that you feel the same
This is something that I can't forget.

I thought that we would just be friens...
Things will never be the same again
It's just the beginning it's not the end
Things will never be the same again.
Now we've opened up the door
Starting tonight and from now on
We'll never be the same again
Never be the same again.

Now I know that we werw close before
I'm glad I realize I need you so much more.
And I don't care what everyone will say,
It's about you and me,
And we'll never be the same again...

Nite and day,
Black beach sand to red clay,
From US to UK, NYC to LA,
From sidewalks to highways
See I'll be the same again.
What I'm sayin'
My mind frame never changed 'till you came rearranged
But sometimes it seems completely forbidden
To discover those feelings that we kept so well hidden
Where there's no competition
And you render my condition
Though improbable it's not imposssible
For a love that could be unstoppable.

But wait
A fine line's between fate and destiny,
Do you believe in the things that were just ment to be?
When you tell me the stories of your quest for me,
Picturesue is the picture you paint efortlessly.
And as our energies mix and begin to multiply,
Everyday situations they start to simplify.
So things will never be the same between you and I
We interwined our life forces and now we're unified.
Cheia interpretarii pleaca de la titlul care sugereaza schimbarea unei stari de fapt dar si de spirit. Schimbarea aceasta ar fi determinata de ce? Pentru ca ea simte ca nu se vor mai putea identifica niciodata cu ceea ce au fost 'before'.
Lucrurile ar sta cam asa:el si ea au fost prieteni, au vorbit, au fost apropiati, si-au ascultat problemele 'whenever things go wrong'. La un moment dat realizeaza ca tipul de sentimente se schimba pe negandite si ca devin mai mult decat prieteni. Se intreaba atunci oare de ce i-a luat asa de mult timp pana sa realizeze ce simte si sa 'take the forbidden step'. Pasul acesta interzis ar fi chiar indragostirea de el si se intreaba daca 'Is this something that I might regret?' Dar cine ar putea sa dea un raspuns obiectiv , atunci cand nu mintea ci sufletul e cel care ne ghideaza actiunile.Iar iubirea te poate determina sa faci si lucruri pe care apoi le poti regreta.
Oricum, inima nu poate fi imblanzita, strunita, oricata ratiune am avea, iar singura speranta ar fi ca sentimentul sa fie impartasit.
Noua usa deschisa e spre o altfel de relatie care presupune o si mai mare apropiere 'I'm glad I realised I need you so much more' indiferent de 'what everyone will say'.
'Though improbable it's not impossible' e un vers care mi-a placut, sugerand faptul ca uneori poti face lucruri pe care considerai ca nu le vei face niciodata fie ca asa iti dicteaza inima , fie ca esti obligat de circumstante."Putin probabil" nu inseamna neaparat "imposibil".
'A fine line's between fate and destiny' este iarasi un vers ce-mi place, transmite ideea ca ceea ce-ti este scris se poate usor modifica prin interventia vointei proprii in destin.
Cel mai optimist este 'It's just the beggining it's not the end' pentru ca pana la urma, orice sfarsit e un nou inceput, indiferent de ceea ce s-a sfarsit..si poate ca inceputul este pentru ceva mult mai bun decat trecutul pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu