21 feb. 2009

Restructurare...

Cand eram mica si urmaream cu mare interes programele tv din Republica Moldova, nu prea intelegeam mare lucru, da' erau programe la teveu, ceea ce noi nu aveam decat cateva ore pe zi(din ce imi amintesc).
Unele din poantele de la emisiunile de divertisment nu le intelegeam total pentru ca erau pe tema restructurarii. Pe cuvant daca intelegeam cu adevarat ce era aceea restructurare. Si multa vreme am fost asa de 'demna' incat daca nu intelegeam ceva, cautam, citeam, studiam, pana aflam...da' nici nu intrebam pe nimeni pentru ca mi se parea jenant. Cred ca am avut tot timpul vietii mele de pana acum un exagerat simt al ridicolului.
Acum mi-am adus aminte de cuvantul asta, 'restructurare'.Pai, acum il inteleg si in sensurile lui proprii si in cele figurate, pe propria piele: toata viata mea e supusa restructurarii, din toate punctele de vedere. Pare deprimant si dezarmant...asa cum m-am simtit o buna bucata de vreme. Acum insa, incep sa vad lucrurile altfel. Desi viata mea e zdruncinata din temelii vreau sa vad si o latura pozitiva: pot sa ma rup de ceea ce a fost si sa privesc spre altceva...acest altceva neinsemnand neaparat ceva mai rau, ci doar altceva.
Restructurarea a dat peste mine! Si nu pentru ca mi-as fi dorit...asa a fost sa fie...

2 comentarii:

  1. fata vrei sa ne taiem cu lama eu pe tine tu pe mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am aflat de acest cuvant prima data la economie in cls a 11 si nu am inteles mare lucru, apoi cand a dat-o pe mama in somaj am simtit la portofelul personal.

    RăspundețiȘtergere