1 feb. 2009

Pentru un tonus mai bun

Cu putin timp in urma, din cauza unor probleme personale, observasem ca am slabit ingrijorator.Mie nu imi place sa fiu prea slaba; unei femei ii mai trebuie ceva pe aici, ceva pe dincolo, ca doar e femeie nu scandura. Nu vreau sa tin o pledoarie pentru tesutul adipos, departe de mine gandul asta. Vorbesc doar de ce tebuie pe unde trebuie.
Ce sa fac eu sa ma mai ingras? Ce sa fac? Sa mananc in primul rand! Ca ajunsesem sa fiu banuita de anorexie(Doamne fereste!)...oricum, eram normal de slaba, dar anormal pentru mine.
Am inceput sa mananc ciocolata( cica mareste sanii:)) si prajituri, plus de toate.In timpul asta am facut si ceva miscare( a nu se intelege cine stie ce aerobice, sali sau mai stiu eu ce) astfel incat depunerile sa se faca in mod organizat, in locuri bine gandite...nu haotic :))
Ce inseamna aceasta minima miscare zilnica?
-incalzire usoara
-100 abdomene
-50 genuflexiuni
-10 flotari(sprijinite pe ceva,nu pana jos)
-exercitii pentru piept, umeri , brate, fese
Toate urmate de un dus caldut(fierbinte nu-i bun ca usuca pielea) si o crema hidratanta.
Toata povestea asta nu dureaza mai mult de trei sferturi de ora dar da rezultate.Garantez!
E adevarat ca am luat in greutate.Din cauza miscarii creste nevoia de calorii a organismului, dar ceea ce se adauga ca si greutate nu e grasime.Concluzia: sunt mai multumita de aspectul meu fizic, sunt mai multumita cu mine insami.
Atentie: daca se opreste miscarea asta zilnica se diminueaza aportul caloric, pentru ca altfel se depune pe unde nu vrei.
Era sa uit de apa plata! a se consuma la discretie, cat mai multa.
Nu stiu daca am descoperit eu "piatra filosofala" si ma dau mare, ideea e ca la mine a functionat.
Si unde mai pui ca iti da o stare de bine, toata atentia asta pentru tine, dar si rezultatul ei.

Un comentariu: