6 feb. 2009

A fi sau a nu fi...casatorit

De ce trebuie sa ne casatorim? Pentru ca familia e "celula societatii"? Pentru ca asa am vazut la mama si la tata? la bunicu' si la bunica?
Poate pentru ca asa e normal, asa e "frumos", asa e bine.
Am fost casatorita, inca mai sunt, pentru aproximativ o luna...ce caraghios suna, parca as vorbi despre altcineva. Poate e mai bine asa! Am inceput sa ma detasez de recentele mele experiente de viata.
Am fost deprimata...sau nu stiu, foarte trista...dar imi trece.Ziceam intr-o zi ca pentru a fi fericiti(ma rog, multumiti cu noi insine) trebuie, pe langa altele, sa renuntam la ceea ce ne face rau. Prin divort am considerat ca am renuntat la ceva ce imi facea rau...
Chiar ma gandeam ca in adolescenta mea(indepartata:))aveam niste idei nastrusnice, printre care si aceea ca nu ma voi casatori niciodata. Ma gandeam eu ca voi gasi pe unu' care sa indeplineasca niste conditii sa-mi faca un copil, si atat. Dar tot atunci ziceam ca nu voi folosi machiaj niciodata, ca e mai bine sa fii natural...iar acum am tot felul de prostioare pentru machiaj.
Cred ca cei mai multi dintre barbati se casatoresc pentru ca:
1.au intrat in saptamana oarba ( deci mai tarziu au circumstante atenuante)
2.au pe cineva care sa aiba grija de ei (pentru ca nu se poate sa se bazeze pe mama pana la adanci batraneti)
3.au un camin (nu la locuinta ma refer ci la ideea de familie, pentru ca in general femeia tine o casa unita)
4.au stabilitate (stiu ca undeva, este cineva care ii asteapta intotdeauna-ce e pe langa nu se pune. Putina diversitate nu strica...dar numai pentru ei, nu cumva ea sa faca ceva, ca le pateaza onoarea de gentlemen.)
5.pot face sex fara sa se mai streseze (asta daca nu dau peste vreo ciufuta plina de migrene si cu ciclu de doua ori pe luna)
6.femeia le ofera copii (pentru barbati e o mandrie sa fie tati, chiar daca greul cade tot pe umerii femeii, el e eroul pentru ca a fost in stare sa planteze samanta)
Stiu ca poate suna jignitor dar am circumstante atenuante.

Un comentariu:

  1. Eu nu m-am casatorit pentru un scop anume.Niciodata nu m-am gandit la casatorie ca la un scop in viata .Cred ca e specific si varstei cand o faci.Pentru mine casatoria= libertatea de miscare,libertate in gandire,libertatea de a fii propriul meu stapan.OK recunosc ca mult ii datorez si sotului meu,modului lui de a vedea viata in doi.Dar e frumos sa fii casatorit chiar daca nu intotdeauna totul e roz.

    RăspundețiȘtergere