9 feb. 2009

Intamplare

Intr-o zi mergeam cu un maxi-taxi dinspre Micro 14 spre Micro 19.
Eu cu gandurile mele ne intretineam foarte bine si nu ne plictiseam. Deodata observ pe scaunele din fata mea o pereche ce parea foarte indragostita, foarte fericita. Frumos, gandii eu in sferele mele idealiste si naive.
Si ce se mai pupaceau si se alintau...ca altfel nu cred ca i-as fi observat...dar se bagau suparator peste frecventele gandurilor mele si ma bruiau. Ma rog, zic in mintea mea relaxata, poate abia s-au cunoscut si iubirea-i mare la inceput, cat tine indragostirea...nu se pot abtine porumbeii.
Taarrr! (sau ,ma rog, cum o fi facut) telefonul lui mobil."Da! da draga! cand vii de la tara? aha...bine.Baiatul e bine, sta mama ta cu el ca eu ma duc sa-mi iau pantofi. Si eu ...daaa, si eu te iubesc! Pa!Te pup!"
Inchide mobilul, il baga in buzunar si o ia de mana pe fata de langa el.
Zboooing! Cred ca am facut niste ochi cat farurile masinii in care eram si faceau ca girofarul...gata cu mintea mea relaxata :ca doar firul trebuie despicat in patru si nu ma pot abtine, realitatea da navala peste mine, chiar daca uneori nu imi place.
Se ridica perechea mea de pe scaune si se pregatesc sa coboare.Eu, foarte curioasa sa-i vad pe cei doi, si mai ales pe ea...sa vad daca merita. El, un tip nici urat, nici frumos, incolor, insipid. Ea...eeeiii, aici e-aici: o pitipoanca vulgara care striga de departe cine e, fara sa fie nevoie de cuvinte.
Si cum stateau ei in picioare, el cu mana pe mijlocul ei, zboooing! din nou: se saruta!
Cred ca mi-a venit sa vars instantaneu! si nu era de vina raul de masina care ma mai chinuie din cand in cand. Pur si simplu vedeam situatia in ansamblul ei si mi se parea dezgustatoare.
Nu sunt eu normala sau doar "simt enorm si vad monstruos" (cum zicea si Caragiale).

Un comentariu: