13 feb. 2009

Vreme mohorata

Ma trezesc cu chiu cu vai, ma uit pe fereastra...daaa, iar o zi intunecata, rece si mohorata...iar indispozitie...Am ajuns sa cred ca sunt meteosensibila.Ca ma tot intrebam ce inseamna termenul sofisticat atunci cand il citeam prin revistele pentru madame.
Mi se pare ca o zi mohorata afara imi determina o zi mohorata in interior. Parca am o bila imensa de plumb in cap si la cea mai mica miscare se loveste violent de cutia craniana, provocand dureri suparatoare.
Unde mai pui ca trebuie sa beau o gramada de cafea ca sa ma opresc din cascat. Imi simt ochii grei si fierbinti, iar cand clipesc ma sageteaza pana in mijlocul creierului. Cred ca asa se simt barbatii dupa o noapte la un chef unde au cam abuzat de darnicul si veselul Bachus.Dar eu?...cred ca sunt mahmura dupa apa plata...cine stie ce efecte mai provoaca si asta...Poate tot band atata apa am inceput sa ma diluez, imi scade concentratia si usor, usor...dispar, dha! Sa ma verific...Inca mai exist...uff! ce usurare!
Lasa ca am o densitate destul de mare, si pe la mansarda, din cate imi dau seama. Sper ca neuronii mei sa stea ingramaditi si sa se certe intre ei care sa ma slujeasca mai repede...ha! Mi-am dat seama de ce ma doare capul: ei fac harmalaia asta pe acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu