7 feb. 2009

In parc

Astazi a fost o zi foarte frumoasa, de primavara venita prea devreme parca.Soarele m-a bucurat ca intotdeauna si m-a facut sa ma simt plina de energie. Dupa ce mi-am terminat meditatia de dimineata, am iesit cu Mari in parc. Si eu m-am bucurat de iesire la fel de mult ca si ea.
In ianuarie am dus-o in parc si...stupoare! parcul era inchis.Cine a mai vazut parc pentru copii incuiat cu lacatul, ziua in amiaza mare? Nu m-am crucit prea mult ca eram ocupata cu Mari care plangea cu lacrimi amare...si n-a tacut pana nu i-am promis ca ii iau Scooby snacks. Ce era sa fac, sa rup lantul? Sau poate eram eu anormala ca duceam copilul in parc...la asta nu m-am gandit...(cata inconstienta din partea mea)
Sa revin la ziua de azi...Placut in parc.Pacat ca e pe nord si ajunge greu soarele acolo. Mari era in culmea fericirii: top in leaganul "pococaliu",top in tobogan, top pe balansoar, m-a fugarit bine(nu stiu daca mai fac gimnastica in seara asta).A avut si jucariile pentru nisip, au inceput toti copiii sa faca torturi, castele ...
Asaaa...in parc era si un tatic foarte "preocupat" de fetita lui...nu ca ma interesa dar era imposibil sa nu-l observi. Cat a stat acolo a vorbit la telefon(ca de, avea abonament de 1000 minute, am aflat fara sa fiu curioasa).
Si nu vorbea despre cine stie ce afaceri ce nu suportau amanare: "Daaa...Ion ii nebun, si injura cu nevasti-sa ca golanii.Da' i-am zis, ba ,esti nebun.Ce p_a mea chiar asa (lupul moralist...).Io cand a plecat nevasta-mea o luna am zis ca innebunesc, imi tiuiau urechile singur...daa, Gicu si-a luat plasmi(plasma) si hom sinima(home cinema) d'ala cu boxi...da, i-am zis: ba, esti nebun, tu n-ai nimica si-ti iei hom sinima si boxi?...las' ca ma iau eu di el nu-l las..."
Si a tinut-o asa cat a stat in parc fara sa se uite la fetita de nici doi ani decat de vreo doua ori. S-a plimbat foarte preocupat cu mobilul la ureche de parca punea tara la cale. Vorbea tare de-l auzea nu doar tot parcul dar si toate blocurile din jur. Dar mersul...oau criminal :), usor cracanat, de parca-si scosese bijuteriile la licitatie, foarte afectat, cu o mana in buzunarul pantalonului (de-a dreptul cuceritor) si plimbandu-si informatiile pretioase dintr-o parte in alta a parcului. Cred ca mai mult s-a plimbat el decat fetita.
Aceasta statea singura si se ducea pe unde considera ca ar putea sa se joace. S-a asezat in nisip, a alegat de ici colo cu mucutii la gura, plus ca a facut si pisu pe ea si a continuat sa se joace asa.
Dupa ce tatal si-a terminat importanta sedinta, se uita la ea si zice:"Hai acasa, tati, ca ne cearta mami!"O pune dupa gat fara sa observe ca era plina de nisip si pisu.
Nu m-am putut abtine sa nu povestesc.
P.S. Oare mami a avut suficienta minte sa certe pe cine trebuie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu